به اطلاع می رساند، پیرو اطلاعیه قبلی زمان شرکت در مسابقه بزرگ حفظ سوره مبارکه واقعه  سه شنبه مورخ ۹۶/۹/۷ و به صورت غیر حضوری و اینترنتی هم زمان با فرارسیدن ۹ ربیع الاول ، سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد.

شرکت کنندگان محترم می توانند از ساعت ۵ صبح الی ۲۴ روز سه شنبه به آدرس سایت مسابقات با نام کاربری (شماره ملی) و رمز عبور (شماره تلفن همراه به غیر از صفر اول برای مثال اگر شماره شما به صورت ۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ باشد رمز شما ۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ است) ثبت شده در لحظه ثبتنام به نشانی quran.jamkaran.ir/contest1179 مراجعه نمایند. دقت کنید که برای شرکت در مسابقه تفسیر میتوانید پس از شرکت در مسابقه حفظ اقدام نمایید و یا بلعکس.

تعداد ۱۰ سوال از حفظ  سوره مبارکه واقعه به صورت تستی طراحی شده و داوطلب از زمان ورود به صفحه شخصی خود، ۸ دقیقه فرصت پاسخگویی خواهد داشت. همچنین تعداد ۲۰ سوال نیز از بخش تفسیر سوره مبارکه واقعه به صورت تستی وجود دارد که حدود ۱۵ دقیقه فرصت برای پاسخگویی آن‌ها درنظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که جزوه مسابقه در اطلاعیه قبلی قابل مشاهده و دریافت بوده است.

دقت داشته باشید که زمانی که کامل آماده شدید اقدام به شروع آزمون نمایید و به هیچ وجه پس از شروع آزمون صفحه خود را refresh نکنید و یا حتی نبندید چون درغیر اینصورت آزمون برای شما به صورت خودکار لغو خواهد شد و از دور مسابقه کنار خواهید رفت.

با آرزوی موفقیت و شادکامی برای همه شما عزیزان

دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *