مشاوره قرآنی ( فردی و چهره به چهره)

«روش‏ها خیلی مهم است. در همین آیه مبارکه “ادع الی سبیل ربّک بالحکمه” روش را بیان فرموده است. سخن حکمت‏آمیز، یعنی سخن محکم، سخن غیرمشتبه، سخن غیرموهون و غیرضعیف. حکمت، همه این‏ها را دارد. سخن حکیم است، یعنی هم حکمت‏آمیز است، هم مستحکم است، هم در مقابل متشابه است؛ بالحکمه والموعظه الحسنه و جادلهم بالّتی هی احسن. گفت­وگو، مذاکره، با ذهن‏ها مواجه شدن، مخاطب قراردادن دل‏ها و ذهن‏ها، با لسان مبین و با روش برادرانه حرف زدن، بسیار بسیار مهم است. »  مقام معظم رهبری حفظه الله

با عنایت به سئوالاتی که بعضا برای عموم مردم در زمینه برنامه ها و معارف قرآن و حدیث پیش می آید ، یکی از روش­های مجرب که با اقبال گسترده مواجه بوده است، مشاوره چهره به چهره و فردی است. در این فعالیت میزهای مشاوره قرآنی و حدیثی در مکانهای مختلف آماده شده و مخاطبان با مراجعه به اساتید و کارشناسان، سئوالات خود را در نسبت به مسائل قرآنی و حدیثی مطرح و پاسخ آن را دریافت می­کنند.

تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز، چرایی و چگونگی حفظ قرآن، مراحل انس و فهم قرآن و حدیث، آشنایی با سیر مطالعاتی قرآن و حدیث و دیگر مسائل قرآنی و حدیثی از موضوعاتی است که در این مشاوره­ها پیگیری می­شود.

مشاوره حفظ و تصحیح قرائت
مشاوره حفظ و تصحیح قرائت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *