مسابقه خانوادگی قرآن و عترت (خانه های نورانی)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، به دلیل شیوع ویروس کرونا شبکه ی رادیویی قرآن با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به اجرای طرح «خانه‌های نورانی» کرده است.
این طرح از سوی رادیو قرآن در قالب برنامه ی کارشناس محور با عنوان “خانه های نورانی” از اول تا سی ام فروردین ماه به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد شد.
تقویت انس آحاد جامعه با آموزه‌های قرآن و عترت و غنی‌سازی معنوی اوقات فراغت خانواده ها از جمله اهداف اجرای این طرح می باشد.
برنامه ی «خانه های نورانی» در ۵ بخش کارشناسی در حوزه معارف و تفسیر قرآن توسط دکتر مجید معارف / اخلاق در قرآن- استاد سیدمحسن میرباقری / معارف نهج البلاغه- حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع/ معارف صحیفه سجادیه – استاد احمدی فراز و در حوزه حفظ و تلاوت – استاد علی حبیبی تقدیم مخاطبان خواهد شد.
مسابقه نیز یکی از بخش های مهم این طرح می باشد که در هر برنامه یک سوال از هر بخش طراحی و اعلام می شود که در مجموع در هر برنامه ۵ نفر از افرادی که پاسخ صحیح را اعلام کنند، هدایایی به رسم یادبود به آنان اعطا خواهد شد.
این برنامه از اول تا سی ام فروردین ماه هر شب ساعت ۲۰ به تهیه کنندگی زهرا خردمندنیک به صورت زنده از رادیو قرآن، موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز به سمع شنوندگان می رسد.

 

  • زمان اجرا: اول تا سی ام فروردین
  • از طریق صفحه طرح خانه های نورانی در شبکه های اجتماعی
  • همراه با جوایز ارزنده:
    • هر شب ده جایزه یک میلیون ریالی به قید قرعه برای ده نفر

ده جایزه ویژه برای خانواده هایی که بیشترین امتیاز را در این طرح کسب نمایند.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.
Noor.ghoran.ir

در ایام نوروز همراه #خانه_های_نورانی های باشید.

#در_خانه_بمانیم

@khanehaye_norani

مسابقه خانوادگی قرآن و عترت (خانه های نورانی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *